Rekeningnummer aanpassen

Wilt u een ander rekeningnummer doorgeven voor uw maandelijkse incasso? Dat regelt u eenvoudig in uw persoonlijke omgeving.

Begint uw hypotheeknummer met

Begint uw hypotheeknummer met een S?

Bijvoorbeeld S123456? U past uw rekeningnummer aan in Mijn Syntrus Hypotheek. Bekijk het stappenplan op deze pagina.

Heeft uw hypotheeknummer geen letter?

Bijvoorbeeld 123456? U past uw rekeningnummer aan in Mijn Leninginzicht. Bekijk het stappenplan aanpassen rekeningnummer in Mijn Leninginzicht

Stappenplan: aanpassen rekeningnummer

  1. Log in op Mijn Syntrus Hypotheek.
  2. Kies in het menu ‘U regelt het zelf online’ voor ‘Incassorekening aanpassen’.
  3. Download het SEPA machtigingsfomulier. Vul het formulier volledig in en onderteken het.
  4. Vul uw nieuwe rekeningnummer in het veld ‘Rekeningnummer’ en klik op ‘Kies uw bestand’ om het SEPA machtigingsformulier naar ons te sturen. Klik op verzenden. U krijgt van ons een e-mail als wij uw rekeningnummer hebben aangepast.

Hoe log ik in op Mijn Syntrus Hypotheek?

U heeft een welkomstbrief van ons ontvangen. Daarin vindt u een activatiecode en stappenplan hoe u kunt inloggen op Mijn Syntrus Hypotheek

Ik ben de activatiecode voor Mijn Syntrus Hypotheek kwijt

Heeft u een brief van ons ontvangen met de activatiecode, maar bent u deze kwijt? 

Geen punt. U kunt per e-mail een nieuwe activatiecode aanvragen: beheer@syntrusachmea.nl